Infolinia 800 109 509

KOMAKO.asp dla firmy o strukturze rozproszonej

Dzięki platformie internetowej KOMAKO.asp można połączyć wszystkie oddziały terenowe firmy.

Praca wszystkich użytkowników odbywa się na jednej, centralnej bazie danych (aplikacji zainstalowanej w chmurze internetowej na serwerach KOMAKO z jedną, centralną bazą danych). Użytkownicy pracują na jednej aplikacji – jak w sieci lokalnej w firmie, wykorzystując połączenia sieci Internet.
 
Wszystkie oddziały korzystają z jednego systemu sprzedaży i gospodarki magazynowej – pracują w trybie on-line z bezpośrednim dostępem do danych firmowych. Dedykowana dla firm chmura internetowa KOMAKO.asp pozwala na uruchomienie sprawnej obsługi zdalnego drukowania różnych dokumentów systemu sprzedaży oraz drukowania paragonów na drukarkach fiskalnych.
 
Dzięki zastosowaniu platformy KOMAKO.asp użytkownicy korzystają z dobrodziejstw systemu on-line i na bieżąco kontrolują firmę. Bez takiego połączenia bieżąca kontrola jest zazwyczaj okupiona dużym wysiłkiem organizacyjnym (przejazdy, delegacje), który rośnie proporcjonalnie wraz ze wzrostem ilości oddziałów terenowych. 
 
Tylko systemy informatyczne – takie jak KOMAKO.asp – pomagają:
  • Dynamicznie rozwijać sieć oddziałów, bez ponoszenia wysokich nakładów na infrastrukturę i oprogramowanie
  • Kontrolować na bieżąco zamówienia, logistykę i przepływ pieniędzy
 
Zazwyczaj rozwój niesie kłopoty organizacyjne i dużo większe nakłady na utrzymanie, tworząc (paradoksalnie) bariery dla dalszego rozwoju firmy. Dzięki nowoczesnej technologii dostępnej w ramach KOMAKO.asp zmniejszamy lub wręcz usuwamy w/w bariery dla rozwoju Waszej firmy.

KOMAKO.asp - potrzebujesz więcej informacji?