Infolinia 800 109 509

Sposób pracy w chmurze KOMAKO.asp - pulpit zdalny lub przeglądarka

Użytkownikami chmury KOMAKO.asp są firmy i ich pracownicy. Każdy z pracowników w zaszyfrowanym połączeniu loguje się do swojej aplikacji, która jest umieszczona w wirtualnym obszarze widocznym tylko dla upoważnionych pracowników danej firmy – firmy, która zawarła umowę ASP z KOMAKO.

Sposób pracy w KOMAKO.asp jest zależny od możliwości aplikacji wykorzystywanej w firmie.
  • Pakiet InsERT GT w chmurze
Jeśli Twoja firma korzysta z Subiekta, wtedy instalowany jest on na platformie serwerowej KOMAKO.asp, a użytkownicy pracują na nim logując się z wykorzystaniem usług terminalowych (Remote Desktop Services, RDS)
 
  • enova365 - zdalnie lub mobilnie
Użytkownicy systemu enova365 mogą skorzystać z połączenia pulpitem zdalnym, w ten sposób wykorzystując pełnię funkcjonalności modułów enova365 w wersji okienkowej (windows forms). Ale również mogą w jednym zintegrowanym systemie wybrać moduły, które chcieliby uruchomić na przeglądarce internetowej na urządzeniu mobilnym typu tablet, czy smartfon (enova365).
 

W jaki sposób mogę mieć dostęp do usług terminalowych?

Najprostszym rozwiązaniem jest tzw. Pulpit Zdalny. To nic innego jak odzwierciedlenie pulpitu użytkownika przesyłanego w sieci Internet. Obecnie kiedy nieodzownym narzędziem biznesowym jest smartphone wyposażony w system np. MS Windows Phone, Android czy Apple iOS, możemy zainstalować stosowne oprogramowanie i mieć dostęp właśnie z takiego urządzenia. Jeśli oczekujemy więcej, wówczas możemy uruchomić zdalną usługę na komputerze przenośnym zaopatrzonym w modem 3G, dzięki któremu sprawnie, w zależności od jakości połączenia danych w sieciach komórkowych, korzystamy ze zdalnego dostępu i swoich danych. 
 
KOMAKO.asp to bezpieczna i centralna instalacja systemu zarządzania Twoją firmą, do której mają dostęp tylko uprawnieni przez Ciebie pracownicy firmy. Dzięki centralizacji:
  • uzyskasz łatwość w zarządzaniu biznesem i pełną kontrolę procesów jakie wsparte są przez Twój system komputerowy
  • od strony technicznej uproszczeniu ulega zarządzanie aplikacją - szybciej i taniej wykonywane są aktualizacje oraz automatyczne kopie bezpieczeństwa

Wybór odpowiedniego sposobu pracy w chmurze KOMAKO.asp to w efekcie wzrost operatywności

Usługa terminalowa może być dostarczana na komputerze stacjonarnym lub na kompatybilnym urządzeniu przenośnym.
 
Rozwiązania terminalowe są doskonałym podniesieniem operatywności przedsiębiorstwa, np. uniezależniając personel od pracy w siedzibie firmy. Dzięki temu rozwiązaniu możemy np. wystawić dokumenty sprzedażowe, skorzystać z prezentacji firmy czy przeprowadzać szkolenia korzystając z zasobów plikowych i baz danych z dala od firmy. A pracownicy z racji pełnienia np. obowiązków rodzicielskich, mogą być tak samo dostępni jak pozostali, przebywając w domu.
 
Ważną kwestią jest również to, że w biurach oddziałów firmy mających ograniczoną obsługę techniczną działu informatycznego i ograniczoną przepływność sieci LAN, nie trzeba angażować lokalnych specjalistów IT w pełnym wymiarze czasu pracy, a jedynie na wypadek zdarzeń związanych z utrzymaniem odpowiedniej sprawności komputera, lokalnej drukarki lub działania łącza do sieci Internet. Wszystko jest w jednym miejscu – opieka systemowa, opieka merytoryczna nad programem biznesowym (Line-Of-Business) oraz porady naszych specjalistów.
 
Gdy firma zastanawia się nad usprawnieniem swojej pracy, zazwyczaj myśli o zmianach personalnych lub organizacyjnych, rzadko analizując jak naprawdę działa. Praktyka pokazuje, że optymalizacja procesów biznesowych przynosi bardzo dobre efekty, a usprawnienie procesów przynosi istotną poprawę wydajności pracy i obniżenia kosztów prowadzonej działalności. Standardem jest wzrost o około 20%, ale są organizacje, gdzie ta wydajność może wzrosnąć 3-4 razy.

Praca w chmurze KOMAKO.asp - masz dodatkowe pytanie?