Infolinia 800 109 509

Trzy interfejsy systemu ERP enova365

Jeden system enova365 w chmurze KOMAKO.asp oznacza jedną, centralna bazę danych, jedną i spójną logikę biznesową systemu ale aż trzy interfejsy użytkownika do wyboru w jednym czasie. Użytkownik w zależności od sytuacji lub roli pełnionej w firmie może używać różnych urządzeń do pracy w systemie ERP swojej firmy.

Taki sposób instalacji to instalacja hybrydowa.
 
W chmurze KOMAKO.asp dajemy możliwość pracy z systemem za pomocą jednego z trzech dostępnych interfejsów do wyboru. To szansa na pracę z systemem enova365 na urządzeniach z różnymi systemami operacyjnymi niż Microsoft Windows. enova365 w wersji multi zapewni możliwość pracy w:  
  • interfejsie tradycyjnym – windows forms, praca w pulpicie zdalnym
  • interfejsie przeglądarkowym – dowolna przeglądarka zgodna z HTML5, dowolny komputer lub tablet lub smartfon
  • interfejsie dotykowym – interfejs modern UI w Windows 8.1
Aby zobaczyć możliwości zapoznaj się z dokumentem „enova w chmurze KOMAKO.asp” 
 
W instalacji hybrydowej użytkownicy pracują na: 
  • serwerze terminalowym poprzez pulpit zdalny (RDS) 
  • serwerze WWW i dodatkowym serwerze aplikacyjnym na którym pracuje SonetaServer
Dzięki gotowemu rozwiązaniu KOMAKO nie musisz czynić starań w uruchomieniu tych serwerów we własnej serwerowni. To skrócenie wdrożenia i radykalna oszczędność.