Trzy interfejsy systemu ERP enova365
Jeden system enova365 w chmurze KOMAKO.asp oznacza jedną, centralna bazę danych, jedną i spójną logikę biznesową systemu ale aż trzy interfejsy użytkownika do wyboru w jednym czasie. Użytkownik w zależności od sytuacji lub roli pełnionej w firmie może używać różnych urządzeń do pracy w systemie ERP swojej firmy.
Taki sposób instalacji to instalacja hybrydowa.
W chmurze KOMAKO.asp dajemy możliwość pracy z systemem za pomocą jednego z trzech dostępnych interfejsów do wyboru. To szansa na pracę z systemem enova365 na urządzeniach z różnymi systemami operacyjnymi niż Microsoft Windows. enova365 w wersji multi zapewni możliwość pracy w:
- interfejsie tradycyjnym – windows forms, praca w pulpicie zdalnym
- interfejsie przeglądarkowym – dowolna przeglądarka zgodna z HTML5, dowolny komputer lub tablet lub smartfon
- interfejsie dotykowym – interfejs modern UI w Windows 8.1
Aby zobaczyć możliwości zapoznaj się z dokumentem „enova w chmurze KOMAKO.asp”
W instalacji hybrydowej użytkownicy pracują na:
- serwerze terminalowym poprzez pulpit zdalny (RDS)
- serwerze WWW i dodatkowym serwerze aplikacyjnym na którym pracuje SonetaServer
Dzięki gotowemu rozwiązaniu KOMAKO nie musisz czynić starań w uruchomieniu tych serwerów we własnej serwerowni. To skrócenie wdrożenia i radykalna oszczędność.
Dowiedz się więcej o systemie na dedykowanej stronie: enova365